Ygtays Ayse_boz kesinlikle cektirip kurtulun Bi iki gün agrısı olur gecer 4 tane si de cektirdim inanın agrımasın dan bin kat iyidir 🤷🏻♀️
Ygtays Ayse_boz benim Bi tanesi cene kemigindeydi onu minik Bi operasyonla aldı ama digerleri gayet rahattı doktorunuza da bu konuda güven duyuyorsanız kesinlikle cektirin Baska türlü gecmiyor o lanet agrı 🤦🏻♀️
Minigimm16 Ayse_boz egerki dediğiniz gibi gomuluyse çekme olmuyor benim öyleydi uyusturup kesik atarak alıyorlar sonra dikiş ama hicbsey hissetmiyosunx sadece ceneniz agriyo biraz fazla ağız açık kalıyor bı haftaya da dikişler kendiliğinden gidiyo kontrole gidiyosunz
Altayyas Ben çektirdim hiş birşey olmafı korkma canım tıp ileride hiçbirşey hissettmezsin , çektikten sonra geçe kaşınti oldu çok kaşindi onun dışında agrı yaşamadım
Ygtays Ayse_boz evet agrısı oluyor eger dikisliyse daha zor ama dedigim gibi gecici Bi agrı sonrasında o rahatsız eden agrısı kalmıyor
ikbil20 Bende de 4 tane gömülü 20lik diş var. İşin kötü tarafı bir tanesi yan, yere paralel bir şekilde gömülü duruyor. Korkudan birkaç yıldır çektirmiyorum. Ama henüz ağrı yapmadı inşallah yapmaz da
Yusufum02 Ayse_boz geçen sene çok çektim en son gün aldım ameliyatla alacklardı acısı geçti bnde korktum olmadım şimdi tekrar ağrıyor 😒
[silindi] 2 tane gömülüydü ikisinide operasyonla alındı hatta bir tanesini iki kere uyuşturmak zorunda kaldı çene kemiğine yakın olduğu için zorlandı ama sonrası rahat oldu çektirmek en rahatı bir acıyı bir kere yaşamak var çektirmeyip o ağrıyı devamlı çekmek var canım