Selam emziren anneler 🌸
Bebegim 3 aylık artık aşı olmayı düsünüyorum
hamileyken olmadım cünkü gebeligimin 4.ayında covid olmustum doktorum antikorlusun demisti
aşı sonrası emzirmede sıkıntı oluyor mu yani hemen emzirebildiniz mi bebeginizi süte birsey olur mu acaba :/