ayazasaf Gkcns bende burada bekleyeyim kreşteki öğretmenine ve sınıftaki yardımcı ablasına bir şey almak istiyorum ama bulamadım :)
cikileyta_yemeliyim Gkcns bir öğretmen olarak söylüyorum ben hediye kabul etmiyorum. Alan var alamayan var mahcup oluyor bazı çocuklar, çok üzülüyorum. Çok içinizden geliyorsa bir gül yollayın yeterli olur bana göre😊
Gkcns cikileyta_yemeliyim çok haklısınız sınıf annesiyim öğretmenin adına bağış yapmayı teklif ettim ama veliler kabul etmedi illa hediye alacaklar :/