Elifatih25 3.-4. ay civarı bizimde biraz yüksekti herhangi enfeksiyon durumu veya ilaç kullanımı yoktu bunlar yükseltebiliyormus sonra doktor bebeklerde olabilir takip edelim dedi bir iki ay sonra bakıldığında düşüş vardı ama yine referans değerinin üstündeydi sonra tekrar bakıldı yine düşüş var ama sınırın üzerinde biraz 1 yaşa kadar düzelir takip edelim dediler şimdi 11 aylık oldu bu ayın sonuna doğru yine kontrol var. Yani işin özü eğer aşırı yüksek değilse bir süre kan alınarak takibi yapılıyor ileri boyutta olursa nasıl bir tedavi olur bilmiyorum bilmek de istemiyorum inşallah o boyuta gelmeden atlatırız her birimizde