Sunshinemom Yanımda reflü yatağında uyuyor 2,5 aylık.beşiğe koyunca hemen uyanıyor genelde.bu durumu yaşayan varmı? Ne zaman alışır beşiğe acaba.
Busramrcn Sunshinemom aynı durumu bende yaşadım ama maalesef zamanı olmuyor bir kaç gece zorlanacaksınız reflü yatağıyla beraber beşiğe koymayı deneyin. Ben şimdi öyle uyutuyorum
Doga_24 Sunshinemom ben beşiğinin içine koymuştum reflü yatağını o şekilde oraya yatırıyodum uyuduğunda baya bi süre o şekilde yattı siz de deneyebilirsiniz 😌
Deletedmom_7 Sunshinemom reflü yatağınla koyun öyle deneyin belki reflü yatağınla rahat uyuyor rahat ediyor bende öyle koyuyorum çünkü
Sunshinemom Doga_24 aşağı doğru eğri yatması bir sorun oluşturmaz herhalde belinde vs. Düz yatmıyor diye kafama takıldıda :)
Busramrcn Sunshinemom bende anne yanı kullanıyorum Allahtan reflü sığıyor 🐻 ne olursa olsun özellikle gece yanınızda yatırmayın kış aylarında yorgan battaniye çok kullandığımız için çok tehlikeli
nurandncr Sunshinemom Doktor bana kusmaları için reflü yatağında yatır dedi. Aslında iyi bile reflü yatağı. Ben geceleri onda yatırıyorum yatağı da beşiğe koyuyorum. Şükür ki benim kızın öyle bi sıkıntısı yok her yerde uyuyabiliyor.
Doga_24 Sunshinemom yok canım herhangi bi sıkıntı olmaz eğimli olması daha iyi şuanda hatta ben 4 aya kadar o şekilde yatırdım 😌 sonrasında yine yatırırdım ama sığmadı 😂😂
Deletedmom_7 Sunshinemom yastıklarla çarşafla felan eskilerin yaptığı gibi reflü tarzı yapın isterseniz beşiğine belki olur öyle
Adada Doga_24 size bir şey sormak istiyorum 5 li karma ve pönomokok aşısı sonrası ağlak mi oluyor bebiş birde siz yaptırdınız mi 3 aylıkken şimdiden teşekkürler 🤗
Sunshinemom Busramrcn işte sorunda o. Üstüme tv battaniyesi atıyorum ince hafif ama sıcak😀 ağır olmasn onu rahatsız etmesin diye. Onun örtüsü ayrı üstünde. Bana dönük yatıyorum ayakları karnıma doğru bakıyor.kıpırdandıkça aşağı kayıyor karnıma tekmeler atıyor uyanıyorum 😀
Doga_24 Adada yaptırdım ama herhangi bi sıkıntıyla karşılaşmadık çok şükür hafif huzursuzluk olmustu sanırım sadece bebekten bebeğe fark ediyo bu durum umarım sizde sıkıntısız atlatırsınız 💕