Dilcem28 Kizlar bebegim 1 yaşında 2 kere fiskirarak kustu. Öksürüyor sonra kusuyor. Atesi yok, sebebi nedir sizlerde bu durumu yasadinizmi
Tosbikiim_0606 Aynı durumdayiz balgamli oksurukse migdesi balgami çıkartıyordur yada midesini usutmustur bizim burnumuzda akmaya başladı perişanız
Dilcem28 Tosbikiim_0606 grip olmuştu bende sık sık burnunu açıyorum balgamliydi.siz neler yaptınız geçmiş olsun
Tosbikiim_0606 Dilcem28 neler yapmıyorum ki zeytinyağlı sarımsak soğanlı karanfil falan fayda etmiyo doktora götürdüm bugun baktı bitkisel şurup verdi çoğalırsa pazartesi geri getir dedi