Bebeğim 2 ay 9günlük. Bugün nedensiz bir şekilde anakucağında yatarken bi anda kıpkırmızı olacak şekilde ağlamaya başladı. Derdini anlayamadım. Kucağıma alıyorum orda bile huzursuz. Yatırıyorum kıyametleri kopartıyor. Sakinleştirmek için emziriyorum. Bugün normalde uyuduğu gibi de uyumadı. Öğlen yattığında 3-4 saat bile yatarken bugün hep kesik yattı. Zaten devamlı kusması var. Kusunca ekstra ağlıyor. Demin de altını değiştirdim kıyametleri kopardı yatırdım diye. En son çıldırdım yaptım kundak beşiğine yatırdım. Beş kere bile sallamadan uyudu. Bir tek benim bebeğim mi böyle? Derdi ne anlamadım…