Tugbatugba123 titreme sıkımtı bak ben söyleyim sana ama soğuk uygulama yapıyosun diyelim o titreme üşümeden kaynaklı ama hiç müdahale etmeden titreme sıkıntı sende çok dikkat et , birincisi 37,5 u gördün diyelim hemen çocuğu soy çıplak kalsın hiç bişey olmaz soğuktan , sonra hemen ılık duş soğuk değil haa ılık , calpol ver 5 ml enjektör bulundur evinde hep sık ağzına direk ben ölçek sevmiyorum hep bırakıyo üstünde , sonra fitilde koy ikisini aynı anda yap 1.saatin sonunda bir derece düşürmesi lazım bu süreçte de soğuk uygulama 10 dakika kol altı ve kasık araları başı boynu bunları yaptın 1 saat bekledin hala mı aynı direk git , ama tabi doktora de bunları bunları yaptım bebeğim tepkisiz kalıyor ne yaptıysam böyle dersen hiçbir doktor sana kızamaz , ama tabi evde müdahalesiz gitmek zaten daha büyük tehlikeli bence o evdeki müdahalenin öyyle çok faydası var ki geçirse bile hasar azalıyor inan