bahardonmez bnm kadar çeken olmadı gazdan bence kalmadık şurup damla denedik hiç fayda görmedik şimdi mont bilss kullandık hem uyuttu hem kaka hemde gazına iyi geldi tabi her bebeğe etki edecek diye bişey yok 3,5 aylıkken son umut olarak aldım ikinci şişedeyim şuan biogia sap simplex laktazm sayamadığım bi kaç damla ve şurup fayda görmedim kimyon rezene masaj bile etki etmedi bnde çok zor günler geçirdim gaz postu görünce tüylerim ürperiyor resmen bi deneyin trendyolda bide bi damla vermişti 3 4 günde bitiyordu her emzirme sonrası 4 damla kısa süreli oda fayda etmişti bide edinebiliyorsanız hamak beşik alın ha bide süt ürünleri tüketmeyin bir süre bu üçü yardımcı olacaktır eminim çünkü akıl kaybedecek derecede kolik gazlı bebek büyütüyorum 4,5 aylığız