Kbrnn3641 Buzdolabından 70 80 poşet sütüm birikti, bebeğime günlük sağdığım taze sütümü veriyorum dolaptaki sütleri bağışlamak istiyorum. Şırnakta yaşıyorum ama gerekli imkanları sağlarsanız (buz kovası vs) kargo ile gönderirim
Sitrea Kbrnn3641 sizin sütünüzün baska bir bebek icin mamadan farkı olmaz cunku her bebek kendi ihtiyacına gore annesinden süt alıyor
Kbrnn3641 Sitrea bebek için demiyorum kanser hastaları için bağışlamak istiyorum zaten. Ama anne sütü alması gereken ihtiyacı olan bi bebek varsa onun içinde gönderirim
Ayazmom1 Kbrnn3641 ben istiyorum hiç oğlumu emzirmedim ama buzu nasıl ayarlicam nasıl olacak Adana’da yaşıyorum
Kbrnn3641 Ayazmom1 eğer oğlunuzun mama ile beslenmesinde bi sakınca yoksa tavsiye etmiyorum başka annenin sütünü. Kanser hastaları için bağış yapmak istiyorum. Bende emziriyorum sağarak veriyorum
Mammamiaa_ Ayazmom1 ben tarsusta oturuyuyorum benimde o civarda sütlerim vardı kimse bulamadım kanser hastası teyzeme verdim. Birdaha biriktirirsem gönderirim size.❤
Uygurelif Ayazmom1 termus var ben ablama gönderiyorum antebe. 10 saatlik yola dayanıyor sütler Açılmadan . Sadece en üstte ki buzlar hafif çözülmüş oluyor . Basit bir sistem
Mnlannesi Kbrnn3641 konuyla çok çok alakasız nasıl bu kadar sütunuz bol ekstra yaptığınız bir şey var mı maşallah bu arada
Kbrnn3641 Mnlannesi ilk zamanlar momstok diye bi vitamin takviyesi kullandım bi kaç hafta sonra bıraktım o çok arttırdı bide düzenli sağım yapıyorum kızım emmediği için
Uygurelif Ayazmom1 https://urun.n11.com/termos/kale-termos-32-lt-oto-termosu-32-litre-mavi-P505120072 50 60 paket alıyor hemen hemen bu termos. kullanımı altına ve üstüne buz parçalarıni dokeceksin.eger bulabilirsen maraş dondurmacilarindaki şoklanmış buzlardan al 3 gün acilmaz o zaman. Daha sağlama gelir