Kızlar eşimin anneannesi korona geçirdi ve ondan sonra toparlanamadı hastaneye serum için gitti ve kalp yetmezliği olduğunu fark etti uykusunda bile kriz geçirmiş ve sara hastası olduğu için fark edilmemiş kalbi ile ilgili bir şikayeti yoktu ve kalbinin sadece %20si çalışıyor demiş doktor ve anjio yapamam masada kalır demiş ve kalbi 1 haftada %10 15 e düştü o kadar çok yemek yemeyi seven bir kadındı ki ağzına bir şey sürmüyor zorla yediriyoruz 1 haftada kadın elden ayaktan düştü dün hastaneden çıkış verdiler tedaviye yanıt vermediği için nereye götürürseniz götürün kurtuluşu yok vaktini evde geçirsin ömrü kalmadı dediler 1 ay önce çok iyiydi nasıl bir anda böyle oldu eşim yarın Bolu’ya İzzet Baysal a götürüyor içimizde kalmasın belki bir şey derler bir yolu vardır diye yapabileceğimiz bir şey bu durumu yaşayanlar varmı pil de takılmaz dedi doktor Allah rızası için dua eder misiniz ismi Ayşe 🙏🏻