Bebegimm1 Samett95 bana doktor normal demisti eger bir sorun olsaydi aylardir yesil renk yapmazdi diye dusunuyrm
Gkce0720ysf Benim bebeğimde bazen yeşil gibi oluyo üşşüttüğünden olur dedi doktor bide kabızlıktan yapabiliyomuş kuzum
cikileyta_yemeliyim Samett95 verdiğiniz besinlerden olabilir. Siz gün içinde yeşillik ağırlıklı beslendiyseniz ondan da kaynaklanabilir. Doktorum olabileceğini söyledi