Aselduru88 Merhaba anneler çocuğu düz taban olan varmı hangi ayakkabıyı tercih ediyorsunuz benim kızım doktor büyük ihtimal düz tabanlık var dedi ama daha erken dedi ortopedi dedi çünkü her ayakkabıda yuruemiyo içe basiyo
Pelin05 Aselduru88 ay canım bizde de aynı sıkıntı bir doktora götürdüm direk bot yazdı internetten araştırdım bir çok doktor 5 yaşına beklemeli diyor bilemedim ben de başka doktora daha göstermek istiyorum
Pelin05 Aselduru88 tamam canım Adidas kullanıyorduk biz de vicconun sandaleti vardı olası botunu alıyım
YagmurBilek Benim oğlum 1yasinda duz taban hicc bir aykkabida yuruyemiyordu flodan ben kendim aldım içi baya güzel oğlum onunla yürüdü ve ayağında baya bir fark oluştu
Aselduru88 YagmurBilek bizde fark oluşmuyor canım nedense sadece vicco ayakkabıda yürüyor sizin ayakkabının tam modeli nedir bana atablrmsnz rica etsem