Ezo44 Bebeğin 2 yaşına kadar ekran karşısında olması zeka gelişimini %20 olumsuz yönde etkiler bunu yapmamanızı tavsiye ediyorum öncelikle .
Onun haricinde artık bebeğiniz renkleri hareket eden cisimleri sesleri hepsini biliyor . Onunla sohbet edin anlatın , evi gezdirin ve tanıtın , sohbetinizde sizde konuşun bebeğinizin de öğrendiği sesleri çıkarmasına müsade edin .
Tv ye alışan bebeğiniz yakında telefon ile de muhattap olur gibime geliyor ve ondan sonra siz ne yaparsanız yapın o bebeği OYALAMAK adı altında tatmin edemeyeceksiniz . Çünkü bebek beyni boş bir kaset gibidir siz ne verdiyseniz onu almış olacak o sürece kadar . Yol yakından tv den uzaklaşın ve bebeğiniz kendiniz şarkılar söyleyin , kucağınıza alın beraber dans edin .