Merhaba güzel annelerim bebeğim bikaç gün önce hasta oldu soguk algınlığını burnunu hep serum fizyolojikle temizledim artık şükür iyileşti burnu akmıyor , öksürük ve ateşte yok ama gece olup yatınca hırıltı oluyor ne yapmalıyım bilemiyorum aynı durumu yaşayan var mı yada bi bilgisi olan ?