Guneyyli Kızlar selam. 2. Ay aşısı var yarın üç tane olandan. Emzirerek aşı yaptıran var mı? Çok ağlıyorlar dayanamıyorum öyle olunca
Minikannevemasal Guneyyli bizde ikisi bacaktan biri kolundan vurulmuştu ama emzirerek olmaz çünkü kımıldamasın diye bacağını tutman gerek hareket ederse kötü olur demişti bizim ebemiz
Bedisayaz Guneyyli biz bugün olduk aşılarımızı ve emzirerek imkansız dizin bacağını hareket ettirmemesi için dizinden destek olmanız gerekiyor yoksa çeker bacağını. Canı acıyacak ve ağlayacak evet ama yapacak bir şey yok maalesef Allah sağlık versin kuzulara