28minikdnym benimkide 6 aylık bende çok bitkin düşüyorum her hafta hasta oluyodum bu aralar biraz daha iyiyim düzensiz yemek yemekten oluyor daha doğru dengeli beslenemedigimiz için, kizim hiç fırsat vermiyordu yemek yememe sadce esim varken adam akıllı karnımı doyurabiliyorum,bende 1,2 gundur hamilelikten kalan vitaminlerim.var onlari kullanmaya basladim