Merhaba kızımı emzırıyorum bazen memede gecelerı bıberonla ıcıyor anne sutunu sagıyorum suan 42 gunluguz fakat mıdesı buyudugu ıcın bazen sut sagamadıgım zamanlarda veya yeterlı mıktarda gelmedıgı ıcın az kalıyor sut memede bıberon kadar doymuyor sımılac mama var elımde anne sutu yenıdogan 6 ay kullanım takvıye yapsam sorun olur mu yoksa dr ıle mı gorusmelıyım..