newlife21 Bu sezeryan göbeği nasıl gidiyor arkadaşlar yaa bide hâlâ aşırı derecede yemek yiyorum hâlâ kilo aldıkça alıyorum sanki. eski Halime dönmek istiyorum yaa bebeğim 4 aylık oldu çok yemek yiyorum
Sermec27 newlife21 bende alamıyorum 47 kıloyla hamile kaldım 55 le doğuma girdim 49 la cıktım şimdi 48 kiloyum oğlum 4 ay 17 günlük
Alyameltem newlife21 9 aylık oldu kızım bugün emzirdikçe yedim hala yiyorum 😂 hamuru acil bırakmam lazım ama nefsime sahip çıkamıyorum irade sıfır😂
Hilaldgsn Ardahsyn seni ıslak odunla döverim bende 70-80 diyecek sandım kız ben evlendiğimde 50 kiloydum 63 ile hamile kaldım 86 ile doğuma gittim ( ikiz olduğu için kilom biraz fazlaydı) şu an da 70 im sen 55 ile fazlam var diyosun ve de bebeklerim 16 aylık nerdeyse
pandisko Ardahsyn Kız bende bisey sandım he 😄 Ben 71 ile hamile kaldım 90 ile doğuma girdim 11 ay 23 gün oldu şuan 63 kiloyum. Fıstık gibi kilo vermişsin daha ne istiyorsun 😃
newlife21 Hilaldgsn ama görünüş olarak çok kötü gözüküyorum ve göbeğim çıktıkça çıkıyo yemekten durduramıyorum kendimi 😂
Hilaldgsn newlife21 beni görenler sen deli misin ikizin var bi de üstüne hamile misin diye soruyo ben napim 😂😂
Narenur newlife21 evlendiğimde 56 kiloydum 63 le hamile kaldım 71 le doğuma girdim şuan 9 aylık kızım var 62.5 kiloyum kitlendim resmen bende veremiyorum artık
Deletedmom_101 newlife21 güzel bir dertlenme programı ile sizde zayıflayabilirsiniz 💁🏼♀️ 50 kiloyla hamile kaldım üzüntü dert ve kederlenme ile 80 kilodan 60 kiloya düştüm bebeğim suan 2 ay 3 günlük dahada vereceğimi düşünüyorum 😂