Acemi anne olarak sorularım bitmiyor 🥲
42 günlük bebeğim ve akşam saatlerinde ağlamaları başladı gaz sancısı olduğunu düşünüyorum gazını çıkartıyor ama hala devam ediyor sağlamaya . Kucağımda sallıyorum uyuyakalıyor yatınca hemen uyanıyor bu sabah da hep gözü açıktı uyumadı ilk kez öğleden sonra .anlamlandıramıyorum bebişimin sorunu ne kolik mi oldu acaba