Bebeğim 18 günlük, aşırı gaz problemi var. Doktor önerisi olmadan (hemşire önerisiyle) gaz damlasına başlamamız gerekti. Fakat nurse harvey’s’in damlasını bulamadık şurubu bulabildik. Sorum, yenidoğanda (ilk 1 ayda) şurup olanı kullanan oldu mı? Bir sorun olur mu acaba? Kullanım talimatlarında 1-6 ay yazıyor. Aşırı gaz var çocuğum mosmor oluyor. Bilen yanıtlarsa sevinirim