8ay 16 günlük olduk arada bizim sıpa da ağlayarak uyanıyor. Dersin etin et alıyorlar. Sizin bebişler küçük olduğunu göz önüne alırsak gazını tam cıkartmadığınız için sancıdan uyanıyor olabilir. Bizim ki de diş cıkartıyor ondan diye düşünüyorum 😊
Hayırlısı ile büyütmeyi nasıp eder inşallah rabbim