Sumeyyetrnc 2 ay aşısı biraz yorucu geçiyor en azından bizim öyle olmuştu ama sizi korkutmasın calpol yada yarım fitil hazır bulundurun yeter. Vücudu ilk kez virüsle tanıştığı için huzursuzluk, ağlama, emmek istememe ve ateş yapabiliyor. İlk günü atlatınca hiç birşeyleri kalmıyor çok şükür. Biz dün 4 ay aşılarını olduk vücudu bağışıklık kazandığı için hiç sorun yaşamadık büyüdükçe kolay oluyor☺️ Geçmiş olsun🌸