Hanımlar ben nerde yanlış yapıyorum. Bir çocuk hiçbir şey yemez mi yemiyor sadece beni emiyor ve 3 aydır bu şekilde . İlk ek gıdaya başladığımız zamanlar çok güzel yiyordu diş dönemine girince bıraktı sadece anne sütüyle gününü bitiriyor çeşit çeşit şeyler yapıyorum belki ağzına farklı gelir sever yer diye ama yok yemiyor:( var mı öneriniz