6 aylık kızım var sadece anne sütü alıyor fakat 1 aydır kabızlık çekiyor.ayni durumu yasayan var mı.dr duplex surup verdi kabızlık için günde 2 kere kullan 2 hafta dedi.kizim surup içmiyor agliyor istemiyorum diye bi de 1 kere indirince ishal yaptı.bende 2.yi indirmedim aynı gün. Benzer şeyler yaşayanlar var mı?