EdaEla23 Bebeğim çok kötü pişik oldu kullanmadığım krem kalmadı geçmedi hala mamadan şüphelendim başına gelen oldu mu!
DamlaTa EdaEla23 ben kullanıyotum canım ama pişik yapmaz sanmıyorum yeni mi başladınız bebelac gold a
EdaEla23 Hilaldgsn Teşekkür ederim bende artık aklıma o geldi ilk defa bu kadar kötü oldu anlamadım çok üzülüyorum gördükçe😟
Hilaldgsn EdaEla23 yani olabilir bi süre verme eğer düzelirse pekmezden olduğu anlaşılır ama yine devam ederse başka bişeyden kaynaklanıyo demektir veya dediğim gibi dişten olabilir