Balkus Kızımın ateşi var bademcikleri şiş ilaç içmesi gerekiyor ama asla içmiyor oyunla, hikayelerle, zorla ne yaptıysak yok yok yok içmiyor. Deli olacağım artık. Gidip iğne yazdırmayı düşünüyorum. Daha mı iyi olur bilmiyorum 🤷♀️
GoGirl Balkus babasi tutuyor ben agzini acip veriyorum kucuk kucuk.2 cocugumda ilac icmez cok cektik igne de verdiler mecbur meyve suyuyla icti biraz buyuyunce simdi 6 yasinda 1 yildir iciyor o da yarim saatte icer yalvar yakar
D21122020 Benim kızda içmiyor hatta bütün şurubu halıya döktü 😂 artık şırıngayla içiriyorum ve içiyor
Balkus GoGirl ben nasıl yapacağım bilmiyorum gerçekten kafayı yiyecem aerık içmeyince daha kötü iyileşemez
GoGirl Balkus evet mecbur bir sekilde icecek.birisi tutsun ben cay kasigina skiyorum aglarken agzina veriyorum yutuyor 2 tur atıyorlar kusmasin diye snr devam