Derinnnnnm canım bekleme cok ateş hep cıkıyor ve zor düşüyorsa 2 kereden sonra acil gel demişti doktorum bana bir yakınımda beklemiş gitmemiş evde düşer diye meğer mikrop kapmıs cocuk birinden kanında cıktı doktorda kızmıs bu kdr ateş cıkıyor neden evde bekliyosunuz diye oda iğne yaptırmıstı o yüzden ckıyor sanıpta gitmemiş 1 haftadan fazla hastanede kaldı bebekler bizim gibi değiller ne olucağı belli olmaz bian önce götür cocugunu doktora ateş ihmale gelmez