Ennnna91 yok aşko benim kızım 14 yoğun bakımda kaldı sagdim. En fazla 150, bilemedin 200 ml iki gögustende. Sonra 4 gün ben hastanede yanında kaldım orda sütüm hic yok denecek kadar azdır. Eve geldik çok çok azdı. Ediyordu üstüne mama takviye veriyordum. Simdi hep mama maalesef. Çok kafaya taktım agladimmmm