İki oğlumuda 6 günlükken yaptırdık sünneti sünnetçi bir ip doladı sonra bir bez bir saat geçsin zeytinyağı dök ve ipi çıkar dedi üstündeki bez kalsın kendi kendine düşene kadar ilk gün yıkamadık ikinci gün poposunu ılık suya oturttuk ve üzerine sabun köpüğü sıktık küçük küçük bez parçaları kestim sünnetçinin verdiği kremi her alt değiştirmede bez parçasına sürüp etrafına doluyordum hiç bardak fln koymadım 2 numara bezle bağladım yeni doğduklarında yapmak bence daha iyi hem o kadar hissetmiyorlar hemde hep uyudukları için pek kıpırdamıyorlar çabuk iyileşiyor