AselLinafs 11 günlüğüz ve siz ben olabilirsiniz sanırım. Size sarılıp ağlamak istedim şuan. Ben beslenme sonrası dik tuttuğumda çocuk daha çok rahatsız oluyor iyice kendimi sıkıp kusmaya çalışıyor. Birazcıkta olsa şöyle çare buldum ben. Emzirdikten sonra aynı pozisyonda 15 dakika 45 derecelik açı ile tutuyorum. Biraz daha az kustu bugün gece de uyumuyor zaten gündüz gece birbirinin içinde🥺 hep söyleniyor