Merhaba kızlar,böyle bı hastalık varmış iki ile on yaş arası yakalanıyormus.yedi gün kuluçka süresi varmış..üç dört gün dirençli ateş,el, ayakta,vucutta hatta, küçük sulu sivilceler,kaşıntılı(su çiçeğine benzio ama degil).ağız içi aft var.dilin de minik sivilceler de var..hic bişi yemiyor,su bile içermiyor..ciddi salgın var..bu hastalığa yakalanan ve su kasntilar için çözüm bulduğunuz bı yöntem var mı?