Meraba sevgili anneler
Oğlum doğduğu günden beri fışkırtarak kusuyor
ne yazik ki hangi doktora gittiysek normal dediler ama bir bebeğe göre anormal kusuyor üst üste 6 7 defa kustupunu bilirim aptamil conformil kullanıyordum kendim tavsiye ile aptamil ar yani reflü maması aldım lakin fiyatı çok yüksek kusması böyle çok olup mama ile kesilen varmı acaba