vera66 emzik kullanmadi, ayakta sallamadim. 2,5 yasinda tuvalet egitimine basladim zamani diye ama herhangi bi belirti yoktu. Basarisiz olduk, 2-3 hafta sonra daha kendine hakimdi bezu kuru uyaniyordu ve cisinin farkindaydi. Ilk sefer altina yapinca aa cis diyodu asla farketmiyordu. Ikinci denemede cis konusunu halletti ama kakasini 15 gün boyunca kiloduna yapti ben de bez asla kullanmadim egitime baslarken. Kakasini kilodundan tuvalete atip temizledim zaten kati kaka yapiyodu. Sonra bi gün tuvalete kaka yapicam dedi ve oturdu düzen. Su an 3 yasini biraz geckin ve erkek cocuk annesiyim. Kiz erkek biraz daha degisebilir☺️