Asafbey44 Kızlar eşim düzleştirici aldı henüz elime ulaşmadı markası RAKS 200 derece sizce derecesi nasıl iyi ısınır mı? Daha önce 230 derece kullanmıştım çok memnundum 200 derece nasıldır acaba