Benim kızım da 20 aylık sadece yatmadan önce veriyorum ama gece iki defa kalkıyor. Ve mama istiyor. Ben de bıraktırmak istiyorum. Eşim iş değiştirme sürecinde. Buna hazır değilim henüz diyor 😬 düzenini oturtsun öyle bırakmaya çalışacağım, ağlama krizine gireceği kesin çok korkuyorum 🙄Uykusunda kendinden geçiyor çünkü.