Uurnili Merhaba. 14 günlük bebeğim var. Dün altınk değiştirirken makat deliğinde kırmızılık gördüm. İnternette araştırdığım kadarıyla makat yırtıgı. Dünden beri gaz sancısı çekiyor tahminimce acıdan tuvaletini yapamıyor olabilir. Bugun de gözlemleyip yarın doktora götüreceğim. Sizler de böyle birşey yaşayan var mı ? Ne gibi önlemler aldınız ?
Zeynep05 Uurnili benim kızım da aynı problem var ama doktor a götürmedim. Pişik kremi sürdüm biraz geçti gibi. Eğer gidersenz beni de bilgilendirir misiniz?
Cutebaby Uurnili canım bizdede var ablamın bebeğinde de çok acı verir biz madecassol sürüyoruz her bez değişiminde serçe parmağımla çok şükür geçti doktorumuz önermişti
Omerpasa Uurnili benim bebegimde vardi bepanthol onarici bakim ve anestol uyguladim bir hafta boyunca gecti. Kakasinda kan oluyordu catlaktan oturu oda gecti.