MerveAbu Kızlar başlıkta olduğu üzre 40 günlük bebeğim emziği anne memesinden ayırt ediyor o yüzden kısa süreli emip bırakıyor sürekli göğsümde olmak istiyor emzik konusunda çok memnun kalan anne memesi yumuşaklığında vs önereceğiniz ürün var mıdır?
Mbal MerveAbu valla 9 aydır neredeyse bibs kullanıyorduk. Avm de unutmuşum emzik yanımıza almayı mağazada bibs yoktu. Ona benziyor şekli diye tommee and tippee aldım mecbur. Emzik bağımlısı oldu çıkarmıyor 3 gündür ağzından. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Silikon olması daha iyi oldu tabi kauçuk şişiyordu sürekli. Deneyebilirsiniz bence. 🤷🏼♀️
Hayatkisa1126 MerveAbu nuk kauçuk emzik genelde her bebe alır ben nukun alıştırma bardağı falanda kullandım hepsini aldı kızım
Prettywoman91 Avent ultra airi çok övüyorlardı aldım gene öğürüyor. Emzik sevmeyen bebege kauçuk ile başlamak en mantıklısı sanırım denemediğim silikon emzik kalmadı çünkü. Nuk veya bibs almayı düşünüyorum şimdi.
Ebruea MerveAbu ucu top gibi olan arkadaşımda ki bibs olan bizdeki o kadar yuvarlak değil biraz yassı kullanmadığı için damaklı damaksız pek bilemiyorum. Ama her bebek her emziği sevmiyormuş biraz da deneyerek bulmak lazım galiba
mavilimorcicek41 MerveAbu avent ultra air kullandık canım oğlum 1 yaşında geçen ay kendi kendine bıraktı hastaneye bibs ve avent götürmüştüm bibs midesini kaldırdı aventi hemen tuttu sadece aventte 0-6 aydan 6-18 aylığa geçişte zorlandık