Merhaba anneler :) 44 günlük oldu bebeğim, dün zeka kartları aldım sizler bu ayda , günde nasıl aktiviteler yaptınız yapıyorsunuz ? Nasıl vakit geçiriyorsunuz ❣️ Nelerden anlıyorlar, neler hoşuna gidiyor ? Birde mama ile beslenenler hangi mama neden ?