Kubrayusaberk Kızlar prima aktif yenilenen paketten aldım gece 12 de takıyorum sabah 10 da cişini felaket cıkarıyo daha önceden hiç böle bi sorun yaşamamıştım bu yeni aktif cok ince geldi bide bana böle bi sorun yaşayan oldumu
Minik1Ege Kubrayusaberk normalde iyi bi bez ama premium o kadar dayanıyor aktif dayanmaz gece 4-5 gibi besleme zamanı yapıyorsanız o ara hızlıca değiştirin uykusu açılmadan altif de kullandım premium da premium daha uzun süre kullanılabilir ve sızdırmıyor
EtiPetito Kubrayusaberk yeni paketi kullanıyorum sızdırma yok şuan, 12 saat falan kalıyor üstünde gece
kutgun Kubrayusaberk o kadar saat dayanması biraz güç gibi ben o saatler arasında rahat 4 tane değiştiriyorum
Kubrayusaberk Minik1Ege premium kullanıyorum su an canım ama önceden de aktif kullanmıstım hiç sorun yasamamıstım
Kubrayusaberk Mommyys evet bende öle oldu yenilenen pakette sasırdım dogdugundam beri kullanıyordum premium ile ikisini
serebro Kubrayusaberk eskiden gece için aktif bebek kullandım 10 saat kadar ve tek sızdırmayan bezdi hiçbir zaman böyle birsey yaşamadım.
Kubrayusaberk serebro bende öle bu zamana kadar memnun oldugum tek bezdi ama bu yeni pakette böle biley basıma geldi
Annis-ogul Kubrayusaberk yeni primleri resmen ufaltmislar. Ben 6 numara aliyorym qam 7 ye gecicem muhakkak gece bi kere degisim yapıyorum
Adaduygu Kubrayusaberk aktif gun icindd kullanimi icin uygyn bence cunku cok inxe normaline gore bende bi yanlislikla almistim normal alcagim yere kullandim ama geceleri normali taktim gunsuz onu kullandim
Kubrayusaberk Adaduygu bende bitirene kadar öle yapıorum canım gündüz takıyorum hatta inceliği aynı prima günlük rahatlık gibi