Eymeninannesitulay Merhaba sevgili anneler ayın 22 sine gün aldık sünnet için .neler götürmeliyim almam gereken birşey var mı bu arada bezliyiz
keremm00 Eymeninannesitulay onlar yapıyor herşeyi veriyorlar Satıyorlar para götürün yeter 😅😅😅😅 biz 40 ımız çıkınca olduk özel de bardak jel vs sattılar aldık işte aparatlı olduk
Annis-ogul Eymeninannesitulay biz derken🤪🤪çıtçıtlı yedek alt üst. Tulum olsa çok daha iyi yedek bez ,havlu ve battaniye