Merhabalar ikizlerim var 11 aylık eşim 1 ay gündüz 1 ay gece çalışıyor gece çalıştığı zaman ben çocuklarımın yanında uyumuyorum orda yatak var ama doğduklarından beri kendi yataklarında ve odalarında yatıyolar 10. Aya kadar beraber uyuduk artık büyüdükleri için kendi odamda yatıyorum ben ama etraftakilerin onların yanında yatmalısın şöyle böyle baskıları rahatsız ediyor bi karar veriyorum kimse saygı duyupta tamam demiyor sürekli böyle yaparak azarlanıyorum sizlerden fikir almak istedim