Oglumunannesiyim ya ben 39.6 sandım o sebeple normal değil dedim. Yenidoğan bebeklerin baş sıcaklığı normalden yüksek olur korkmayın. Kızımın hep 37.1 çıkardı doktor normal olduğunu 38i geçerse önlem almamı söylemişti. Endişe etmeyin yavrunuz daha bir aylık, sarılık gibi bir problemi yoksa ara ara kaldırıp emzirmeniz dışında uyuması çok normal. Çünkü büyüme hormonu en çok uyurken salgılanır annesi ☺