Kızlar 8 aylık bebeğim var 6. ayından sonra emmeyi bıraktı sadece uyku sersemiyken emiyodu o ara şimdi 3 ay geçti üstünden hala sütüm az olsa da var bazen göğüsümü sıkınca sarı bi süt geliyo çevremden de duyduğum kadarıyla uzun süre süt göğüste kalıp tekrar emzirirsen çocuğu zehirlermiş o yüzden şimdi tekrar emzirmeye korkuyorum 😕 var mı böyle bişey gerçekten yaa aklıma takıldı belki tekrar emmesini sağlayabilirim??