Oykuaygun hiç gerek yok derim ben, benimki 2 yaşına girdi. büyük bir hamak beşiği vardı hep onunla uyuttuk çok işimizi gördü. ama bıraktı artık düz yer istiyor, gene de yatağa acele etmedim. bazı gece kanepeyi açıyorum bazı gece de yanımızda uyuyor. beşiği yeni kaldırdık. çok güzel oyun odası yaptım, küçük masa sandalyesi ve oyuncak kutusu var. gün içinde oynuyor vakit geçiriyor rahat rahat koşuyor. kendine ait bi alanı var. yatak yer kaplıyor, tabi alınacak ama acil değil çocuğun keyfi yerinde 😊 1-2 yıl içinde ahşap montessori bir model alırım. hiç acele etme yavaş yavaş odasını kur daha güzel olur