Kızlar gıttım yag almaya yagın altında 23tl yazıyo neyse aldım kasaya gıttım kadın 35 dıyo neden orada farklı dedım kasada degısıyo guncellenıyor dedı daha 1 hafta once 20 tlydı 1lt yag 1 haftada ne guncellemesı geldı boyle dedım oyle degısıyo sureklı dıyo eve geldim onceki fişime baktım resmen etıket fıyatıyla kasa fıyatı her urune 5 10 tl bırakmıslar kendımı kandırılmıs gıbı hissediyorum