Eşim kovit karantinada aynı evdeyiz bebeğimin bugün ateşi 38.3 oldu çok halsiz oldu mutsuz huysuz 2 buçuk aylık ateşi yükselince ılık duş aldırdım bir de calpol verdim 37 oldu aile hekimi ateşi yükselirse hastaneye götürüsünüz dedi şu an 37.5 ne yapacağım bilemiyorum çok huysuz çaresiz hissediyorum kendimi