Minik_serce ne güzel benim oğlum 7 aylik oldu dogdugundan beri insanlari gectim ortamlari bile yabanciladi baskasinin evinde asla uyumadi biraz duzeldi en azindan saatlerce aglamiyo 10 dakika agliyo alisiyo ortama insanlara. Cok isterdim heryerde uyusun yabancilamasin diye ama malesef 😅