Sabah saat 8 de uyanır bezini değiştir emzir derken saat 10 da geri uyuyo 11 de kalkıyor saat öğlen 3 e kadar 4 e kadar uyumuyor ve uyumadığında ağlama krizine giriyor uyumuyor ya sonra baygın düşüyor ağlaya ağlaya uyuyor 3 saat sonra saat 11 e kadar uyumuyor bebek dediğin uyuya uyuya büyür koca adam gibi bu arada 2 aylık 15 günlük bu durum üzüyor beni 😏