Arkadaşlar bir ben bebeğime mamayi su kaynadıktan sonra biberona kaynar suyu üstüne ölçekle kaç ml yapicak isem hazırlıyorum. Sonra sogumasi için suya oturtuyorum biberonu 2 aydır bu böyle fakat bazen soguyana kadar ağlıyor beklerken .. şimdi mama ısıtıcı aldim size sorum şu?
Önceden kaynamış ama soğumuş su ile yapılır mi mama . Bu şekilde yapıp isitsam olurmu yoksa karışım için suyun kaynar mi olması lazim? Sizler nasıl yapıyorsunuz.